Vad behöver du hjälp med?


Populära frågor och svar

    Då detta val inte är ett underlag för hur bilen är utrustad, blir konsekvensen i dagsläget väldigt liten om man väljer fel. Det är väldigt få datapunkter i biluppgifter som presenteras mot konsument som påverkas.

    Den interna benämningen på en bil som Bilvision (Autonet) använder kan skilja sig åt mot exempelvis hur en GeneralAgent benämner bilen. Den interna benämningen visas aldrig för kund, så i de allra flesta fall där ni inte känner igen benämningen är den ändå ok. Enklaste sättet att verifiera detta är att publicera annonsen och sen kontrollera avsnittet bilutrustning om ni känner osäkerhet.

    Då har Wayke ett fel, där vi tillsammans med Bilvision rättar detta. Felanmäl genom att kontakta Wayke antingen via info@wayke.se, chatt eller på telefon 077 - 018 62 62.

    Nej, vi rekommenderar alla att använda en telefon med en bra kamera för bästa möjliga bildkvalité.


Sälj bil
Vill du sälja din bil på Wayke hittar du svar på alla eventuella frågor här
Tekniska frågor
Katergorin för frågor gällande de tekniska delarna av Wayke.
Köp bil
Här hittar du all nödvändig info för att enkelt och smidigt kunna köpa bil via Wayke
Om Wayke
Här besvaras generella frågor om Wayke och hur tjänsten är uppbyggd
Kontohantering
Här hittar du information kring allt som berör ditt konto på Wayke
Digital-ÅF
Här kan du som handlare läsa hur du gör för att bygga upp din digitala ÅF

Hittar du inte det svar du söker?